Wennen, moe maar wel voldaan...

13 april 2019 - Zubiri, Spanje

Vandaag vier dagen gelopen met volle bepakking, ik mag met recht zeggen, een beproeving. Had besloten voordat ik de Pyreneeën zou oversteken, eerst vanuit Bayonne een tweetal trainingsdagen in te lassen. Achteraf niet verkeerd ingeschat. Vanaf St. Jean Pied de Port was het naar de eerste stop 27 km alleen maar "up-hill", ik was na 8 km al helemaal "aan de lat", heb het uiteindelijk wel gered. De volgende dagen waren iets minder zwaar maar wel te doen. Hier en daar wat sneeuwresten zodat de pad toch open was, s'morgens zijn de weilanden  bevroren....ik zat op een hoogte van plm 1900 mtr. Heb er nu een zo'n kleine 90 km. opzitten.

De drukte valt nog reuze mee, je komt wel ontzettend veel nationaliteiten tegen, Koreanen, Australiërs, Canadezen, verzin het maar.

So far, so good...

Met een pelgrimsgroet...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sieta:
    13 april 2019
    Goed gedaan! Las rustdagen in. Het is nog ver.
  2. Nicole:
    13 april 2019
    Ja zal mooie en interessante mensen ontmoeten onderweg. Overschat jezelf niet. Maar dat weet je wel. Trots op jou.
  3. Marjan:
    13 april 2019
    Goed bezig Martin maar luister naar je lichaam
  4. Gijs:
    13 april 2019
    Leuk om te lezen dat je goed onderweg bent! Neem je tijd en geniet van alle mooie ervaringen!
  5. Elto:
    13 april 2019
    4 dagen met volle bepakking. Je lijkt wel een marinier op oefening.
    Heel veel respect. Veel succes.
  6. Roel:
    13 april 2019
    Mooi man! Goed bezig dus!
  7. Vera:
    Mooie start! Alles step by step :-). Take care X
  8. Ria:
    13 april 2019
    Hey Martin nu al respect voor wat je tot nu toe gedaan hebt!! Ga niet over je grens je komt er wel!! Veel reisplezier!!
  9. Fatma:
    Hi Martin,
    Topper alle respect voor je. Zoals je vrienden het ook aangeven luister alsjeblieft naar je lichaam en neem de rust wanneer het kan!
  10. Annerie:
    13 april 2019
    Mooi je reisverhaal te lezen. Lopen we op deze manier een beetje met je mee.
    Stay ok!
  11. Cor:
    14 april 2019
    De kop is eraf (figuurlijk).
    Tot het volgend verslag.
  12. Heinz en anneke:
    14 april 2019
    Je hebt nog energie om een goed verslag te schrijven. succes, conditie bouw je op, iedere dag een beetje
  13. Marianne:
    14 april 2019
    Leuk om je te volgen op deze bijzondere reis.
    Het begin klinkt behoorlijk heftig, hoe afgezaagd ook: het zal wennen.
    Las je rustmomenten in en geniet van de leuke, interessante mensen/dingen die je tegenkomt.
    Ben benieuwd naar je volgende reisverslag.
  14. Marianne:
    14 april 2019
    Leuk om je reis te volgen.
    Het begin klinkt behoorlijk heftig. Hoe afgezaagd ook; het zal wennen.
    Geniet van de mooie, interessante mensen/dingen die je onderweg tegenkomt.
    Ben benieuwd naar je volgende verslag.
  15. Eveline:
    15 april 2019
    Lieve pap, wat een kanjer ben je. Wennen aan het lopen, het gewicht van je rugtas zal wellicht ook wennen. Neem je tijd. X
  16. Christina:
    15 april 2019
    Grote broer goed bezig. Mooie en inspirerende reis, maar blijf luisteren naar je lichaam. Respect!