1 juni, zaterdag

1 juni 2013 - Tours, Frankrijk

1 juni, zaterdag

Vanochtend om 07:00 uur wakker gemaakt door een over-ijverige trein-conducteur. Hij tikt op de deur, opent deze en roept iets onverstaanbaars. Daarna is hij weer vertrokken, reden van de actie.....geen idee. We komen immers pas 09:30 uur aan.
Na aankomst met de bus richting Eiffeltoren gereden om daar wat rond te kuieren, de trein naar Amsterdam vertrekt om half drie, dus genoeg tijd.
Het weer is prima, graad of twintig met zon!
Tegen half drie terug bij station, iets gegeten en "sharp" half drie vertrekt de Thalys om ons met een vaart van 300 km pet uur richting Amsterdam te vervoeren, verwachte aankomsttijd 17:45 uur.

Nog een dankwoord aan mijn schoonzus Sieta, zonder haar had ik deze ervaring niet meegemaakt, zij is immers de initiatiefneemster geweest.

Mijn motto de afgelopen drie weken is geweest: het is haar camino, ik ga mee maar we doen het samen.

Sieta, je hebt een fantastische prestatie neergezet, ik hoop dat de camino je datgei gebracht heeft wat je ervan verwacht hebt.
Bedankt dat je gevraagd hebt mee te gaan en voor het vertrouwen daarin, het waren mooie dagen!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Berc:
    2 juni 2013
    Welkom thuis.
    We zijn zoo benieuwd over dingen die jullie allemaal beleefd hebben.
    Vooral jullie gevoelens van deze fantastische belevenis
  2. Robert:
    2 juni 2013
    Rest alleen nog een dikke pffffffffffffffffffffffffff ... Vandaag,zondag, lekker uitrusten. Jullie hebben het verdiend!