Update t/m 1 mei.

1 mei 2019 - Castrojeriz, Spanje

Zaterdag de 27e begonnen vanuit Rabé de las Calzadas richting Castrojeritz.  Vroeg begonnen, half acht weg, temperatuur wad 1C. Er hing een dichte mist maar die werd vrij snel  verdringen doir de dichte mist, prachtige vergezichten. Uiteindelijk loop je een aantal door de oneindige Meseta ofwel de Spaanse hoogvlakte, het klimaat is er bar!....men schrijft: "9 maanden winter en 3 maanden hel". Er schijnen in het verleden de meeste verschrikkelijke dingen te zijn gebeurd, pelgrims die weet en overvallen en daarna vermoord, reizigers doe hopeloos verdwaalden en een hongerdood  stierven etc. Genoeg te vinden op het internet.

De temperatuur de afgelopen dagen is rond de 21C, valt mee zou je zeggen naar geen schaduw en back pack maakt het er niet minder warm op😖

1. Vera:
    1 mei 2019
    One step at the time :-). Wij zitten in de kou, brrr...
  2. Hans:
    1 mei 2019
    Bikkel, mijn respect had je al👊
  3. Ria:
    Bikkel ben je Martin!!! 👍
  4. Sieta:
    Intrigerend Mart!
  5. Nicole:
    Respect.........
  6. Leonie:
    2 mei 2019
    Jeetje pap, doe voorzichtig.
  7. Cor:
    2 mei 2019
    de BIKKELS overleven dit wel....
  8. Marianne:
    2 mei 2019
    Spannend stukje van de route voor de pelgrim.
    Je kunt het!
  9. Gerard Wildeman:
    2 mei 2019
    Top Martin. Ik kijk elke keer weer uit naar je verhalen.
  10. Heinz en anneke:
    Bijzonder!!
  11. Elto:
    2 mei 2019
    Ja, de meest verschrikkelijke verhalen doen daar de ronde. Een van je wandelende voorgangers vroeg aan een, daar wonende, in het wit geklede Spanjaard of hij ook gehoord dat het zo spookte in de oneindige hoogvlakte. Wat een onzin zegt de Spanjaard. Als dat zo is, dan zou ik het moeten weten. Ik woon hier tenslotte al meer dan 500 jaar. Doe je slaapkamer deur maar goed op slot vannacht. Brrrrre
    Sterkte😀😀😃😃
  12. Eveline:
    2 mei 2019
    Het moet je veel voldoening geven, fijn dat je het stuk gehad hebt. Je bent een echte bikkel!!
  13. Roel:
    2 mei 2019
    Er komt voorlopig geen eind aan de weg. Mooie belevenis Martin.