Woensdag, 15/5/2019

17 mei 2019 - O Vilar, Spanje

Vandaag zonder back-pack richting Santiago de Compostella gelopen. De start was enigszins vertraagd doordat we pas om half acht aan het ontbijt konden. Uiteindelijk vertrek dus rond 08.00 uur. Prima wandeling en goed weer, warm maar niet te...

Een van de wandelaars had darmproblemen waardoor we wat vaker een bar of restaurant moesten bezoeken. Door medicatie ging het snel beter. Uiteindelijk waren we rond 16.00 uur in Casanova, een echt Spaans  "slaperig dorp"....

Vrijdag de 17e een kleine 15 km gelopen, het regende af en toe, overnachten in een hostel dat net een maand in gebruik is...morgen aankomst in Santiago de Compostella.

1. Nicole:
    17 mei 2019
    Het zal een emotionele dag worden. Heel knap gedaan. Heel trots op je
  2. Vera:
    Jeee, wat ga je hard!!!
  3. Annerie:
    Morgen eindbestemming! Wauw!!
    Knappe prestatie! Geniet van je laatste kilometers op deze route.
  4. Leonie:
    17 mei 2019
    Genieten van de laatste kilometers pap! Ik ben super trots!!
  5. Cor:
    blijf genieten,genieten...........
  6. Hans:
    17 mei 2019
    Topprestatie en alvast bedankt voor je reisverslag.
  7. Diana Korsse:
    Zet hem op die laatste dag. Ik hoop dat het mooi wandelweer wordt, die laatste dag.
  8. Marjan:
    17 mei 2019
    Geniet morgen Martin, en wat een prestatie, geweldig!
  9. Sieta:
    Beschrijf eens wat je voelt Mart🌺
  10. Gerard Wildeman:
    18 mei 2019
    Een superprestatie. Wat heerlijk dat je doel werkelijkheid is geworden.
    Ik heb met veel plezier al je verhalen gevolgd.
  11. Paula:
    18 mei 2019
    Bijna doel bereikt. Fantastisch. Ik sliep de laatste nacht in het seminarie naast de kerk dit heb ik als heel bijzonder ervaren. Een eigen cel met douche en wc en uitzicht op de kerk. De pelgrimskerkdienst met het gigantische wieook vat vond ik ook onvergetelijk geniet ervan
  12. Andre:
    Klasse Martin, genoten van je reisverhalen en mooie foto’s die je met ons hebt gedeeld. 👍👍🎉
  13. Elto:
    Top Martin.
  14. Ineke:
    24 mei 2019
    Kanjer !!!! Wat gaaf om je via je blogs te volgen