it giet oan

4 april 2019 - Amersfoort, Nederland

Vanochtend weer een gesprek gehad naar aanleiding van de terugkerende bloedtest, alle waarden zijn prima dus dat is fantastisch nieuws. De toestemming om "Santiago te gaan lopen" is dus "binnen".

Ben als een paar dagen aan het bij elkaar zoeken en verzamelen van diverse zaken waarvan ik denk...dat is handig of noodzakelijk. Als alles op in een hoek op een stapel ligt en ik ga dan pakken merk je zoiets van pfffff....ik kom een rugzak tekort, maar ja, uiteindelijk lukt het. Daarna doe je een poging om "het gevaarte" met een soepele beweging op je rug te doen, nou ja soepel....Even bekruip mij het gevoel van "moet ik daar ongeveer twee maanden mee lopen....."? Komt goed houd ik mij voor, duizenden pelgrims zijn mij voorgegaan, dus....

1. Elto:
    4 april 2019
    Fijn dat het goed gaat met je gezondheid.
    Success met de voorbereiding.
  2. Hans:
    4 april 2019
    Goede berichten. Succes met de 1e stappen.
  3. Vera:
    Klinkt super! Go for it!
  4. Sietske Verburgt:
    4 april 2019
    Miscchien kom je een rug tekort?😂🤣😂
  5. Marjan:
    4 april 2019
    Goed te vernemen dat het goed gaat met je gezondheid. En ja, neem niet teveel mee😉
  6. Sieta:
    4 april 2019
    De kunst van het weglaten.
  7. Cor:
    4 april 2019
    het aftellen kan nu echt beginnen,veel plezier......
  8. Christina:
    4 april 2019
    Super bericht omtrent je gezondheid. En niet alles wat handig is is ook verstandig!
  9. Paula:
    4 april 2019
    Wat een heerlijk bericht over je gezondheid. Succes met de eerste stappen!
  10. Marianne:
    4 april 2019
    Super dat het goed gaat met je gezondheid!
    Neem niet te veel mee zou ik zeggen. Een pelgrim heeft weinig nodig.
  11. Ria:
    4 april 2019
    Fijn te horen Martin dat je gezondheid deze reis toe laat!! Het komt nu lekker dichtbij..... succes met de voorbereidingen!! Gaat lukken! 👍👍
  12. Fatma:
    4 april 2019
    Martin, echt super om te horen dat je gezondheid goed gaat. Ik wens je veel succes met inpakken en tot schrijvens!!
  13. Nicole:
    4 april 2019
    Deze rugzak is zelf al een wereldreiziger. Die heeft al zoveel gezien en meegemaakt op diverse ruggen ...............komt helemaal goed met je reis
  14. Gerard Wildeman:
    5 april 2019
    Fijn dat het mogelijk is om 1 van je dromen waar te maken. Veel succes en plezier met de voorbereidingen.

Gr Gerard
  15. Fien Minis:
    5 april 2019
    Fijn dat je gezondheid zo goed is dat het kan! En nu maar minimaliserenc met die rugzak!
  16. Ineke:
    8 april 2019
    Ha die Martin, heel veel plezier op je prachtige avontuur de komende maanden. Fijn dat we je kunnen volgen via je blog. Groeten (ook van Harm) en take care <3
  17. Marielle:
    13 april 2019