16 mei.

17 mei 2013 - Le Teich, Frankrijk

Donderdag, 16 mei

Vanuit Lacanau rond 9:00 uur vertrokken richting het zuiden. Via kilometers lange prima verzorgde fietspaden door natuurlandschappen gereden. Onvoorstelbaar dat je twee of drie uur fietst en echt niemand tegenkomt. Bedoeling was rechtstreeks naar Arcachon te gaan, uiteindelijk via een prima omweg gevonden. Waarom prima omweg, omdat we hierdoor met een

ferry over de baai van Arcachon op de plaats van bestemming kwamen. Na Arcachon doorgepeddeld naar Le Teich.

Onderweg nog wat plaatjes geschoten van een drooggevallen haven als gevolg van en en vloei. Hoe troosteloos kan je boot er dan bij liggen. Uiteindelijk terecht gekomen in Mios, plm 250 km van St. Jean-Pied de Port. Hier zullen we ongeveer vier dagen over doen is de voorzichtige schatting. We naderen immers de Pyreneeën, dus méér klimwerk. St. Jean is tevens de laatste stad van routeboek 2, het derde en laatste leidt door de Pyreneeën naar Santiago. Een goede aanleiding om samen te kijken hoe nu verder. Misschien toch nog iets overhouden om over te dromen?

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Berc:
    17 mei 2013
    Goedemorgen Sieta,Martin,
    Met buitengewoon interesse lees ikjullie reis verhalen die jullie mailen.
    Het moet een bijzondere belevenis zijn wat jullie mee maken!
    Il vind knap wat jullie hebben ondernomen en wens jullie komende dagen veel kracht toe om over de Pyreneeën te komen.
    Blijf veel plezier houden van jullie reis al wordt het zwaarder.
    Liefs Berc
  2. Marie-Antoinette:
    17 mei 2013
    Hallo Martin, en Sieta inderdaad,
    Super wat jullie presteren. Af en toe helemaal uitbreken uit het dagelijks leven doet een mens goed.
    Maar pas op, als je eenmaal daarvan de smaak te pakken hebt raak je het niet meer kwijt.